Adverteren op Bol.com is pas echt effectief als je precies weet wat het oplevert. Conquse geeft je niet alleen inzicht in je omzet en advertentie spend, maar toont je vooral hoe winstgevend je advertenties zijn. Tot op het niveau van individuele producten, zoekwoorden en campagnes. Met slimme visualisaties, gedetailleerde performance-data én een volledig activiteitenlog weet je altijd welke keuzes zijn gemaakt, waarom, en wat het heeft opgeleverd.
Het beginscherm van Conquse geeft je in één oogopslag inzicht in je totale winst, omzet en advertentiekosten per dag — inclusief hoe deze cijfers zich over tijd ontwikkelen. Alle data wordt realtime bijgewerkt. Je kunt eenvoudig filteren op een specifieke periode of inzoomen op één dag, bijvoorbeeld om de impact van een tijdelijke campagne te analyseren.
In het productoverzicht zie je in één oogopslag hoe elk afzonderlijk product presteert. Dankzij slimme filters en sorteermogelijkheden ontdek je snel welke producten winstgevend zijn, en welke achterblijven. Ideaal als je handmatig producten of zoekwoorden wilt pauzeren.
Klik je door op een product, dan krijg je een gedetailleerd overzicht waarin de resultaten uit alle campagnes worden samengevoegd. Je ziet precies hoeveel winst het product oplevert, op welke zoekwoorden het gevonden wordt, en hoe die zoekwoorden presteren. Met filters en sorteringen analyseer je eenvoudig welke zoekwoorden bijdragen aan je succes, en welke juist geld kosten.
Elke actie die Conquse uitvoert, automatisch of handmatig, wordt nauwkeurig vastgelegd in de activiteitenlog op de productdetailpagina. Zo zie je per product precies wat er is gebeurd, wanneer het gebeurde, en waarom. Denk aan biedingsaanpassingen, inclusief het bedrag en de reden achter de wijziging. Geen black box, maar volledige transparantie: je houdt altijd grip op de optimalisaties die worden uitgevoerd.
Veel tools rapporteren alleen op klikken en conversies. Maar daarmee weet je nog niet of je advertenties écht bijdragen aan je marges. Conquse focust daarom op de netto winst per product. Je weet precies welke producten bijdragen aan je winst, waar je advertentiebudget heengaat, en waar groeikansen liggen die je nog niet hebt benut. Door inzicht op productniveau, optimaliseer je niet alleen je campagnes, maar je gehele assortiment.
Meld je nu aan voor jouw gratis proefperiode. Binnen enkele uren nemen we contact met je op om je account in te richten.